úterý 27. prosince 2016

Potterovský read-a-thon úspěšně dokončen!

Musím si sem zaznamenat, že jsem úspěšně přečetla všech sedm dílů Harryho Pottera. Víceméně jsem četla díly ihned po sobě, tedy až na čtvrtý a pátý díl mezi kterými jsem musela číst jinou knihu (ale to byla vážně dvoudenní pauza). Teď si celý tenhle read-a-thon nebo výzvu shrneme! Do tohoto read-a-thonu nepočítám Prokleté dítě, protože kdybych ho nedostala k Vánocům vůbec bych ho neměla v plánu.


začátek read-a-thonu: 20. listopadu, konec read-a-thonu: 26. prosince
📖 3530 stran za 36 dní 📖

1. Harry Potter a Kámen mudrců: 20. listopad -21. listopad
2. Harry Potter a Tajemná komnata: 21. listopad - 23. listopad
3. Harry Potter a Vězeň z Azkabanu: 24. listopad - 27. listopad
4. Harry Potter a Ohnivý pohár: 27. listopad - 2. prosinec
- dvoudenní čtení jiné knihy - 
5. Harry Potter a Fénixův řád: 4. prosince - 14. prosince
6. Harry Potter a Princ dvojí krve: 14. prosince - 18. prosince
7. Harry Potter a Relikvie smrti: 18. prosince - 26. prosince

Konečně se můžu prohlásit za plnohodnotného potterheada! Já jsem se svým výsledkem spokojená, celá HP série za 36 dní. Samozřejmě některé knihy byly slabší nejvíc asi Ohnivý pohár. Jsem taky ráda že už mi pár věci které jsem nechápala teď do sebe zapadají, protože v knize byly krásně vysvětleny. Tak se zase těším až si celou sérii zopakuji, co takhle za rok? 😃

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)