Recenze: P.S. Stále tě miluju

Série: Všem klukům, které jsem milovala #2
Nakladatelství: Yoli
Počet stran: 304
Rok vydání (orig): 2015
Rok vydání (cz): 2016
Žánr: Young Adult

Anotace: Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i to, co k němu cítila. Je možné aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou?

Potom co se na istagramu Anonybitch objeví video z vířivky, na kterém je Lara Jean a Peter, obvinění hned padá na Genevieve, protože je samozřejmě úhlavní nepřítekyní Lary Jean. Peter ale říká že Genevieve to nebyla, protože jí už dlouhou dobu zná a má to teď doma těžké. Lara Jean taky dostane odpověď na svůj poslední dopis od Johna Ambrose McClarena a stávají se z nich dopisující kamarádi. Lara Jean zjišťuje jak to vlastně mělo tu noc být a proč jí Gen tolik nenávidí (což je asi jasné)

První kniha téhle slaďárenské série na mě moc velký dojem neudělala, co se ale týče této, jsem byla mile překvapena. Byla totiž oproti prvnímu dílu (Všem klukům, které jsem milovala) daleko lepší. Víc šokující, víc překvapivá a o hodně víc emoční (hlavně vztek, radost,ale ne žádné slzy:D).  Myslím že byla i krásně promyšlená, byla to vlastně skládačka, kterou si Lara Jean musela dát dohromady aby dávali smysl.

Jelikož jsem si nečetla anotaci (teda četla, ale až teď co píšu tuhle recenzi) je v knize zamilovaný trojúhelník, který podle mě není nijak vážný, ale takový malinký a nudný, kdy prostě víte že se dají Lara Jean s Peterem zase dohromady.

Autorka píše krásným čtivým stylem, který hodně rychle odsýpá. Nedělá vám proto žádný problém se do knihy zcela ponořit a jedním dechem přečíst sto stran.

Já jsem tedy s touhle knihou až nadmíru spokojená a už se hrozně moc těším na třetí díl, ve kterém nevím co bude hlavní zápletka děje, ale zřejmě se tu bude jednat o hlavní zlo - Genevieve. Kniha se mi tedy oproti jejímu prvnímu dílu hodně líbila, takže to stojí za to první díl přetrpět a pak se můžete s chutí vrhnout na tento!