neděle 18. září 2016

Knižní přírůstky #1

Aneb názorný příklad, co dělat když dostanete peníze! Ano, přesně tak.. hned je utratit za knihy. Takže já jsem teď hodně spokojená, hned čtyři přírůstky do mojí opravdu malé knihovničky a nastálo! Už se těším, protože za necelé dva měsíce jdu znova, kdy si dokoupím knihy ze seznamu :-) Zároveň doufám že i vám pomůžu pokud nevíte jakou knihu zrovna číst. A jediné co já teď musím udělat, je dočíst knihy a vrátit do knihovny.. pak už na mě čekají tyhle přírůstky!



Pekelné stroje - Mechanický anděl (Cassandra Clare)

Hodně z vás mi tuhle sérii doporučovalo a jelikož jsem se do Nástrojů smrti úplně zamilovala, řekla jsem si, že by nebylo špatné zkusit i tohle! Tohle byla jediná kniha se kterou jsem počítala na sto procent že si ji odnesu domů. A navíc styl psaní autorky úplně žeru. 

Anotace: Když osiřelá šestnáctiletá Tessa Grayová přepluje oceán, aby v Anglii našla svého bratra Natea, píše se rok 1878. Netuší nic o tom, že londýnské podsvětí je ovládáno upíry, vlkodlaky a démony a že jedině lovci stínů, bojovníci předurčení zbavit svět zla, se jim dokážou postavit. Záhy je unesena Temnými sestrami, členkami organizace, která si říká Klub Pandemonium, a zjišťuje, že sama, patří mezi členy podsvětí. Dokonce ovládá vzácnou schopnost: umí se proměnit v jinou osobu. Magistr, mocný muž, který vede Klub, se nezastaví před ničím, jen aby získal Tessu i její schopnosti.
Bez přátel a jako lovná zvěř najde Tessa útočiště u lovců stínů v londýnském Institutu. Brzy se ocitne mezi dvěma nejlepšími kamarády: Jamesem, jehož křehká krása skrývá smrtící tajemství, a Willem, jenž si uštěpačnými vtipy drží všechny od těla... všechny kromě Tessy. Pátrání po Nateovi je přivádí hluboko do srdce temného spiknutí, které by mohlo zničit lovce stínů. Tessa si brzy uvědomí, že si bude muset vybrat mezi záchranou bratra a záchranou celého světa.


Šepotání (A. G. Howardová)

Konečně pořádná a pravá fantasy kniha v mé knihovničce. Navíc se odehrává v Říši divů, kterou moc miluju a hrozně se těším na novou hrdinku Alyssu. 

Anotace: Alyssa slyší šepotání květin a hmyzu, je to dar, který už její matku připravil o rozum. Pocházejí totiž z rodiny Alice Liddellové, lépe známé coby Alenky z Říše divů, skutečné inspirace Lewise Carrolla, podle níž stvořil svůj proslulý fantaskní svět.
Když se matčin stav zhorší, nemůže Alyssa už svoje dědictví dál popírat a zjistí, že na těch fascinujících pohádkách, které zná z dětství, je pravdy víc, než by se mohlo zdát. Trhlinou v zrcadle se dostane do Říše divů, jež je mnohem ponuřejší, než jak ji zná z knížek, a stáhne s sebou i svého nejlepšího kamaráda a tajnou lásku Zacha, Na druhé straně už na ně čeká podezřelý, ale svůdný Morfeus a provází je při jejich hledání. Ale dá se mu opravdu věřit?
~V Říši divů není nikdo tak úplně sám sebou...


Pod nekonečnou oblohou (Veronica Rossi)

Kniha která se objevila na mém pomyslném seznamu přání. Po návštěvě Levných knih když jsem už byla na odchodu jsem jí tam objevila a jen za 40 korun. Takže šla hned se mnou aniž bych nad tím musela přemýšlet.

Anotace Databáze Knih: Hlavní hrdinové, Aria a Perry, pocházejí ze dvou radikálně odlišných společenských vrstev a vlastně by se neměli nikdy setkat, natož navázat vztah. Aria patří mezi obyvatele uzavřeného, vysoce technicky rozvinutého a izolovaného města, Perry zase do nebezpečného přírodního světa. Když Ariu vykáží z města za zločin, který nespáchala, domnívá se, že ji čeká okamžitá smrt – ve volné přírodě nemá šanci přežít. „Divoch“ Perry je pro ni jedinou šancí, jak se zachránit. Zakázaná láska a rozpolcená civilizace vzbuzuje mnoho filozofických, morálních a etických dilemat zrcadlících se v neobyčejném vztahu dvou hlavních hrdinů.


Kiki Strike ve Stínovém městě (Kirsten Millerová)

Další kniha z Levných knih a opět za 40 korun. O téhle knize jsem doposud neměla tušení, ale anotace zní opravdu zajímavě. A tak za ty peníze, proč to nezkusit? :)

Anotace Databáze Knih: Život dvanáctileté Ananky Fischbeinové je strašlivě nudný. Až jednoho sobotního rána objeví, že v malém parku nedaleko jejich domu se propadla zem, a její poklidný život náhle nabere na obrátkách. Poznává tajemnou Kiki Strike a skupinu dalších výjimečných dívek a společně se pouštějí do dobrodružství a objevování podzemního Stínového města, které je tvořeno propletenými tunely pod Manhattanem. 






30 komentářů:

  1. Hezký výběr. Až na tu poslední mě zaujaly všechny.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Prvé dve knihy som čítala, séria Pekelné stroje je dobrá, ja som teda zatiaľ čítala iba prvé dva diely, ale ak sa ti páčili nástroje budú sa ti páčiť aj tieto knihy. Šepotání ma trošku sklamalo, ale pokračovanie je lepšie, taktiež dobrá a hlavne originálna séria :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty Pekelné stroje už se strašně moc těším, protože Nástroje přímo žeru, hlavně Jace :D Od Šepotání vůbec nevím co má očekávat, ale těším se! <3

      Vymazat
  3. Mě se líbí všechny, hlavně Šepotání mě zaujalo a má krásnou obálku :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obálka je opravdu kouzelná, už se na knihu hrozně těším.. děkuji :-)

      Vymazat
  4. Šepotání i Anděl jsou moje srdcovky. Morfeus i Will s Jemem jsou zlatíčka. A Magnus samozřejmě. :3
    Akorát nedokážu vystát Tessu. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám že se mi taky budou líbit, ale myslím že jo! <3

      Vymazat
  5. Já zrovna nedávno dočetla Mechanického prince, tahle série je vážně moc dobrá! :D Oproti tomu Šepotání mě třeba vůbec nebaví... Tak vůbec, že se mi na tu knížku nechce ani podívat xc Tak snad tě nezklame jako mě, ačkoliv si to většina lidí vychvaluje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Pekelné stroje jako celou sérii se úplně MEGA těším, protože jsem snad nejvěrnější fanoušek Nástrojů smrti!! <3

      Vymazat
  6. zaujala ma hlavne tá posledná kniha :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, já se na ní moc těším.. A navíc za ty peníze, no neber to! :D

      Vymazat
  7. Šepotání mám doma a snad si na něj brzy udělám čas. :) A tobě přeji pěkné čtení, vybrala jsi si pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Utrácet knihy za peníze se může! :)
    Krásný blog, zvu tě na můj: walletofinfinity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně táák! Jediná věc, které pak nelituji že jsem za ní utratila :))

      Vymazat
  9. Pod nekonečnou oblohou mám doma(i druhý díl, ještě musím sehnat třetí), poslední neznám, a první dvě bych si ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já půjdu nakupovat zítra, tak třeba taky nějakou knížku zase vyberu :) (je po výplatě :D)

      Vymazat
    2. Pokud se mi kniha bude líbit taky budu shánět ostatní díly :) jinak si uzij nákupy :0!!

      Vymazat
  10. Hezký výběr! Nečetla jsem ani jednu, ale slyšela jsem už o nich. Přeji pěkné čtení!

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý výběr :) Četl jsem Šepotání a to se mi líbilo :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc dobrý výběr. Na Pekelné stroje si brousím zuby už hrozně dlouho, stejně jako na knihy od Veronicy Rossi :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)myslím že Pekelné stroje budou hodně dobré :D

      Vymazat
    2. Děkuji :)myslím že Pekelné stroje budou hodně dobré :D

      Vymazat
  13. Opravdu povedený výběr! Ráda bych si přečetla Pekelné stroje :)

    OdpovědětVymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)